onsdag 24 juni 2009

Helt galet

Det känns helt konstigt att man snart ska åka hem, 6 dagar är det kvar och nu idag åker jag och Joel till Maui fram till Lördag, då flyger vi tillbaks till Waikiki. Så nu sista tiden ska vi bara tare lungt =) eller nja helt lungt blir det väl inte..


Natten till måndag sov vi på stranden uppe i North Shore, helt galet nice satte upp en brasa snackade chillade o bara hade det gött, och Joel hade plockat med sig en gitarr också.
Sen när vi gick o la oss kändes det som hawaii har dubbelt så många stjärnor som Sverige, de va obeskrivligt vackert. Och faktist riktigt bahagligt att sova där fram tills ca halv 3 då det började droppa från ovan, vilket inte var helt oväntat men blöt vart man iaf = myysigt, o så hällde jag i 3 kg sand i sovsäcken när jag var tvungen att byta sovplats, asgutt hahah! :D

Sen på morgonen tog jag o Joel vår andra bussresa totalt under vår tid här ( den första va dagen innan) och åkte hem lite tidigare än dom andra för att möta upp med Malin och freakin hoppa ut från en flygplan 4000meter över havet/stranden. Helt sinnsesjukt va härlig känsla det va, dom första sekundrarna va dom bästa och jag är galet glad över att jag har dom på film. Dom har egentligen en policy att man inte får ta med kamera sedan nån nisse lyckades tappa den genom ett hustak som Skydive Hawaii fick betala för sedan. Men jag lyckades prata till mig ett undantag :D vilket jag är sjukt glad för. Tack pappa för den prata egenskapen =)
Americans, va säger man liksom haha :D
Fett sköna är dom iaf!

Månda kvällen var det äntligen graduation för vår del, så nu har vi officiellt gjort Three months internship with Surfing The Nation, yeay :D

Nu börjar jag få lite bråttom med allt pack o grejs men hör av mig igen typ på lördag när vi kommer till Waikiki igen.

3 kommentarer: